close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
關於103年學測分數落點-20點
Feb 23rd 2014, 12:37

請問大大們
我今年學測分數是
國10(後)
英9 (後)
數11(前)
社9 (後)
自10(均)

總49 (均)

目前考慮的是理工方面的學群
因為我的文科一竅不通xD

還有想填一些科技大學,可是名額都算蠻少的

有建議哪幾間大學在理工方面未來出路比較多的嗎
公私立都可以
不過家中比較建議我考北部點 因為就可以省住校的錢
(我住在新北市)

還是大大們會建議我考指考比較好 ?
可是最近學測考完電腦沒碰手機沒碰就是沒什麼動力

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    rhl3s1yr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()