close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[心情] 妳很快樂
Feb 15th 2014, 22:43, by BoyGirl2

作者BoyGirl2 (男女板專用帳號2)

看板Boy-Girl

標題[心情] 妳很快樂

時間Sat Feb 15 22:42:57 2014

妳跟我說 我當時晚了一步 但我好想知道 如果我當時早點認識妳,結局會不會不同? 妳說我人其實不錯 我都分不清楚是不是安慰了 不論是以前還是現在我都很努力 但也許不管在哪部愛情小說裡 我都會是只能獻上祝福的那個角色 以後的道路很漫長 但是我還是會默默的喜歡妳 今天 情人節快樂 -- 我是貼心的匿名帳號Boygirl2,有需要就寄信給我吧! 來信記得附上發文類型標題,以便小板主代發匿名文作業唷! 1.分享 2.心情 3.求助 4.討論 5.問卷 6.公告 若想要刪除匿名文章時也可以來信給小板主 但小板主無法幫忙刪掉不屬於您的文章唷! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.171.245.82

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    rhl3s1yr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()