close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
保養時被請到休息室
Mar 25th 2014, 07:47

最近去原廠保養時
入口處還問過接待 方不方便保養時在旁邊看車
接待是說盡量不要,但是如果要看還是可以

沒想到進行保養時
就有工作人員請我不要站在車側 怕車頂高後因某些原因向左右滑動
我當然移動到他建議的地方去
不過過了十分鐘他又來說希望我不要在車旁看 主管已經在生氣了
當時很想拒絕 但一時想不到好理由 我只好委屈地到休息室看我的車
坦白說 我有盡量不影響到工作人員
為何還要這樣強制

會想在旁邊看 是想確保各項保養都確實被執行
不然有些零件有沒有更換根本看不出來
最後只有帳單上是看得出來

最後結帳時 我就抱怨了一下這點
接待才說之前有車頂高但出狀況滑動 還好沒壓傷人
所以建議車主不要在旁邊
但我想若是為了安全 也不能損失車主的權益
或許改用監視器撥到螢幕上讓我看 我也可以接受

不知道大家保養時都在幹嘛

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    rhl3s1yr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()