close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
大家換季都用甚麼保濕產品?
Mar 25th 2014, 14:30

我在30歲之後代謝明顯感覺變差
我覺得自己要開始注重身材保養
而且看到公司請的女同事身材一個比一個好
心裡真的很羨慕
像我自己的小腹和大腿真的很肉
我去過知名減肥中心減重
但是費用真的好高
後來我決定去埋線抽脂
但是身體反而便秘
還碰到到停滯期也復胖
我心情非常差,對瘦身這件事情非常失望
在我要放棄時,看到一位瘦身成功的人
瘦了非常多維持到現在快要4年了
我真的好羨慕她的成果
透過他的幫助使用均衡營養體態管理
我只減3公斤,但是褲子變鬆了
看起來就像瘦10公斤一樣
我現在找回了我失去的自信
如果沒有認識他,我可能永遠都沒辦法瘦身成功
現在同事都很羨慕我的腰部和腿部
缺點只是上班的制服要換小套的
但是穿起來真的腰身很好看
我覺得這是我用過最好的減重方式

我認識她的部落格
http://blog.yam.com/showline

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    rhl3s1yr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()