close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
想考今年暑假的轉學考
Mar 25th 2014, 13:34

如題,我想考今年暑假的轉學考
想考文化跟銘傳
我想問 報名費是一個系就1200,還是是以學院計算呢?

然後我去文化大學找我想要考的科系的考古題
可是點進去都是無法顯示網頁該怎麼辦呢><?

還有看到文化有些科系是只要書面就好
那請問如果是只看書面,那麼是會先看學校的好壞,還是學生的在校成績呢?
還有自傳跟讀書計畫等等

如果我現在就讀的科系,跟轉學的科系差很多的話
會不會延畢阿........?

不好意思問題有點多,麻煩提供多一點意見謝謝^^

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    rhl3s1yr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()