close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
高中升學問題 20點!!!!!!!!!!!
Mar 25th 2014, 13:25

知識問題|

發問者: 匿名
發問時間: 2014-03-25 21:25:28 ( 還有 5 天發問到期 )
解答贈點: 20 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

我目前國二我國一上讀體育班
後來轉到普通班 我成績開始不好了
這年級差不多450人 我之前校排都可以300多
現在都400多 我的夢想是獨華岡藝校
因為現在12年國教 我也不知道到底要怎麼上
我現在每學期都3大領域及格
可是不是平均要4大及格才有"畢業證書"嗎
我想讀華岡其他的我都不想讀
真的很想讀可以幫幫我媽
我雖然說有時候錄取方式是不適用學科
但他至少回先看有沒有畢業證書八
求答案 20點拉

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新升學考試

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    rhl3s1yr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()