Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
RE: 這樣的好老公,我還是不開心
Mar 18th 2014, 13:07

不知道您今年芳齡多少?我猜沒有超過36,純粹猜測
如果是真的,你只是想要抓住青春的尾巴而已
這很正常,而且非常正常,你可以試著找出自己想要的生活目標
然後一步一步地去實現它,在這個過程中,你可以對自己好一點
也對你的家人好一點,他們還有你自己都值得你的付出
和妳老公還有公婆談談,你現在正在做什麼,中長期有什麼想法?
不過用說的可能沒有用,用做的並且持續的做,才會收到效果

如果你參考了我的方法,你在做的就是改變你的生活的第一步
因為期待他人改變並沒有用,你必須先從改變自己做起

如果你的生活因此而改變,別忘了多一點耐心
讓你的家人慢慢也能追上你

祝福你 幸福美滿

liteishard wrote:
我有一個好老公,每天...(恕刪)

別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    rhl3s1yr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()